Τα πάντα στον κόσμο είναι φτιαγμένα από ενέργεια. Κάθε ενέργεια δονείται σε διαφορετικές συχνότητες και κάθε συχνότητα έχει έναν ξεχωριστό ήχο. Το ανθρώπινο σώμα έχει διάφορες συχνότητες ή κύκλους, συμπεριλαμβανομένου του καρδιακού παλμού, της αναπνοής, των εγκεφαλικών κυμάτων και των εμμηνορροϊκών κύκλων, τα οποία επηρεάζονται από το σύμπαν μας.

Η θεμελιώδης βάση του Cymatics, των αγρογλυφικών και του γκονγκ είναι οι δονήσεις και οι συχνότητες ήχου. Το Cymatics χρησιμοποιεί τον ήχο για να δημιουργήσει σχήματα, τα αγρογλυφικά πιστεύεται ότι συνδέονται με την ένταση των συχνοτήτων του ήχου και το γκονγκ, όταν χρησιμοποιείται στην ηχοθεραπεία ή την ηχοθεραπεία επηρεάζει τις εσωτερικές δονήσεις του σώματος για τη βελτίωση της λειτουργίας του.

Τι είναι το Cymatics;

Η μελέτη των ηχητικών κυμάτων και των συχνοτήτων τους που καταλήγουν σε ενεργειακά γεωμετρικά μοτίβα είναι γνωστή ως Cymatics.  Ο Hans Jenny, ένας Ελβετός γιατρός και φυσικός επιστήμονας, πιστώνεται με τη δημιουργία του όρου “Cymatics”.

Η ελληνική λέξη κύμα, που σημαίνει “κύμα”, είναι η προέλευση του ονόματος “Cymatics”. Η έρευνα του Ernst Chladni χρησίμευσε ως έμπνευση για τα πειράματα του Hans Jenny. Τον 18ο αιώνα, ο Ernst Chladni χρησιμοποίησε ένα τόξο βιολιού για να χτυπήσει την άκρη μιας μεταλλικής πλάκας καλυμμένης με σκόνη, προκαλώντας τις αρμονικές να δονούν τη σκόνη σε μια μορφή. Ο Hans Jenny επέκτεινε την πρακτική, την έρευνα και τις έρευνες, χρησιμοποιώντας ένα πιάτο που τώρα είναι γνωστό ως πιάτο Chladni.

Ο Δρ Hans Jenny θεωρείται ο «πατέρας της Cymatics». Το 1960, για να αξιολογήσει την ανθρώπινη φωνή χρησιμοποιώντας οπτικές ηχητικές φιγούρες, ο Hans Jenny κατασκεύασε ένα τονοσκόπιο, μια συσκευή που είχε μια κυκλική μεμβράνη ή τύμπανο τοποθετημένη σε ένα κυλινδρικό ηχείο. Για να μετρήσει τη συχνότητα των διαφόρων σχημάτων, συνέδεσε μια γεννήτρια συχνοτήτων και έναν ενισχυτή στο τονοσκόπιο.

Ο Jenny ανακάλυψε ότι τα μοτίβα του μοιάζουν με άλλες μορφές που υπάρχουν στη φύση και τη μάνταλα, ένα ινδουιστικό έμβλημα που αντιπροσωπεύει δονήσεις από το αόρατο βασίλειο. Οι «αόρατες δυνάμεις» αντιπροσωπεύονται από αρχαία σύμβολα. Ο Jenny πίστευε ότι αυτό υπονοούσε ότι οι άνθρωποι μοιράζονται τη δονούμενη ενέργεια με τη φύση και ότι ήταν ικανός να δημιουργήσει δομές που έμοιαζαν με τον φυσικό κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο, η ακολουθία Fibonacci και η Χρυσή Αναλογία είναι μαθηματικές αναλογίες και ακριβή μοτίβα που βρίσκονται στη φύση και τους αρχαίους ιερούς χώρους. Στη γεωμετρία της, η σπείρα Fibonacci μπορεί να θεωρηθεί και να θεωρηθεί ως ο πυρήνας του ηλίανθου, ένα κοχύλι, ο πυρήνας ενός λουλουδιού, η ζυγαριά ενός θαλάσσιου αλόγου και πολλές μάνταλα.

Ο Max Planck, ένας κβαντικός θεωρητικός και φυσικός, πρότεινε ότι η ύλη υπάρχει λόγω δύναμης. Σε αυτή την περίπτωση, η δύναμη είναι η δόνηση. Το θέμα θα αλλάξει εάν η συχνότητα μιας δομής ενισχύεται. Ο ήχος είναι το θεμέλιο της μορφής και του σχήματος και ο ήχος παράγεται από τη συχνότητα. Σύμφωνα με τη Βίβλο, το Κοράνι και τη Ριγκ Βέδα, η αρχή ήταν ο λόγος και ο λόγος ήταν ο Θεός. Εάν ο ήχος είναι το θεμέλιο κάθε μορφής και δομής, τότε ο Θεός είναι μια μεταφορά για έναν ήχο υψηλής συχνότητας που διαμόρφωσε την ύπαρξή μας.

Τι είναι τα αγρογλυφικά;

Τα αγρογλυφικά σχετίζονται επίσης με τη συχνότητα. Eίναι σχηματισμοί, ή γεωμετρικά μοτίβα, που βρίσκονται κυρίως σε χωράφια με σιτάρι. Εμφανίζονται από το πουθενά και τυπικά σχηματίζονται ακαριαία ή σε σύντομο χρονικό διάστημα, κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες.  Οι άνθρωποι διχάζονται για το αν οι κύκλοι των καλλιεργειών γίνονται από μια θεϊκή συνείδηση, μια παραφυσική δραστηριότητα ή από έναν φαρσέρ. Χωρίς αμφιβολία υπήρξαν περιστατικά όπου σχηματισμοί καλλιεργειών δημιουργήθηκαν από ανθρώπους. Ωστόσο, όταν τα δούμε επιστημονικά, τα περίπλοκα γεωμετρικά μοτίβα και ο σταθερός βαθμός κάμψης των μίσχων δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της αυθεντικότητάς τους ότι έχουν δημιουργηθεί από κάτι άλλο εκτός από τον άνθρωπο.

Μέχρι σήμερα, περίπου 10.000 αγρογλυφικά έχουν αναφερθεί διεθνώς, από τοποθεσίες όπως η πρώην Σοβιετική Ένωση, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και ο Καναδάς. Ο αριθμός των αναφορών των καλλιεργειών έχει αυξηθεί σημαντικά από τη δεκαετία του 1970. Έχει γίνει ελάχιστη επιστημονική μελέτη γι’ αυτά. Οι κύκλοι στο Ηνωμένο Βασίλειο οδηγούν τον αριθμό των θεάσεων και σε άλλες χώρες με μεγάλη διαφορά. Δεν κατανέμονται τυχαία σε όλο το τοπίο, αλλά εμφανίζονται κοντά σε δρόμους, περιοχές μεσαίου έως πυκνού πληθυσμού και μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως το Stonehenge ή το Avebury. Σχεδόν οι μισοί από όλους τους κύκλους καλλιέργειας που βρέθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2003 βρίσκονταν σε ακτίνα 9,3 μίλια από τους πέτρινους κύκλους Avebury.

Επίπεδα υψηλών συχνοτήτων ήχου έχουν ανιχνευθεί μέσα στους κύκλους των καλλιεργειών με τα επίπεδα της να κυμαίνονται μεταξύ 260 και 329 MHz και μερικά να φτάνουν τα 1,2 GHz. Η πολυπλοκότητα του σχεδίου αυξάνεται με τη συχνότητα, πράγμα που σημαίνει ότι όσο μεγαλύτερη είναι η συχνότητα, τόσο πιο περίπλοκο είναι το μοτίβο. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι συνήθως οι συσκευές μέτρησης, τα κινητά τηλέφωνα, οι ψηφιακές κάμερες κ.λπ. πολλές φορές δεν λειτουργούν μέσα σε κύκλους καλλιέργειας ή σε πολύ κοντινή περιοχή.

Η σημασία των αγρογλυφικών

Τα αγρογλυφικά και η ιερή γεωμετρία έχουν πολλές ομοιότητες, αν πιστεύετε ότι δημιουργήθηκαν από μια αόρατη νοημοσύνη. Τα κυματικά μοτίβα, που μοιάζουν με ισχυρά σύμβολα όπως η μάνταλα, το πεντάγραμμο και η Merkaba, μοιράζονται επίσης πολύ παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά σε σύγκριση με τους κύκλους καλλιεργειών στην εμφάνισή τους. Ο βιβλικός όρος για το merkaba είναι φως (mer), πνεύμα (ka) και σάρκα (ba). Ο όρος “Merkaba” υποδηλώνει το θεϊκό φως που αντηχεί μέσα σε ένα όχημα τετραεδρικού αστεριού με διπλή υπέρθεση. Η τέχνη «The Vitruvan Man» του Leonardo DaVinci έχει αναλυθεί χρησιμοποιώντας τη μορφή Merkaba. Έχει σκοπό να απεικονίσει τον άνθρωπο ως ένα άψογο, εξαίσιο κομμάτι γεωμετρίας. Σύμφωνα με τον DaVinci, οι άνθρωποι είναι μια ακριβής συλλογή γεωμετρικών μορφών. Οι άνθρωποι θα πρέπει να καθρεφτίζουν τον Δημιουργό μας αν είναι ιδανικά δημιουργήματα.

Οι ισλαμικές και ανατολικές θρησκευτικές παραδόσεις έχουν χρησιμοποιήσει ιερή γεωμετρία για να απεικονίσουν οράματα του Θεού. Τα γεωμετρικά μοτίβα ενισχύουν τα ηχητικά εφέ των τζαμιών, των επίπλων και των γοτθικών καθεδρικών ναών του 12ου αιώνα. Επειδή προορίζονται να συμβολίζουν την τελειότητα του Θεού, αυτά τα σχέδια γίνονται με εξαιρετική προσοχή και ακρίβεια.

Τα αυθεντικά αγρογλυφικά πιστεύεται επίσης ότι είναι άψογα έργα γεωμετρίας, τόσο τέλεια που οι άνθρωποι δεν μπορούν να τα ξαναδημιουργήσουν. Τα φυτά σε αγρογλυφικά είναι λυγισμένα μια ίντσα πάνω από τη γη, οι μίσχοι τους είναι ελαφρά καμμένοι στη βάση, τα υπόγεια ύδατα απορροφώνται και η κρυσταλλική δομή του φυτού και του εδάφους μετασχηματίζεται από ηλεκτρομαγνητικές ή ηχητικές συχνότητες,

Η μορφολογία των αγρογλυφικών έχει επίσης ένα βαθύτερο νόημα. Το σιτάρι που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των καλλιεργειών αντιπροσωπεύει τη Μητέρα Γη και την αρμονία. Όλοι οι κύκλοι καλλιεργειών ξεκινούν με έναν κύκλο και μεγαλώνουν σε μέγεθος. Τα αγρογλυφικά συμβολίζουν την κοσμική ζωή, το άγνωστο και τον παράδεισο. Όπως και οι μάνταλα, περιέχουν δονήσεις που βοηθούν στη διαδικασία της εσωτερικής μεταμόρφωσης. Το τετράγωνο σημαίνει υλικό και γη, και όταν συνδυάζεται με έναν κύκλο, απεικονίζει τη συγχώνευση της ανθρωπότητας και της παγκόσμιας πνευματικής μητέρας. Επίσης δείχνουν ότι η φύση είναι πανίσχυρη και ξέρει ακριβώς με ποιον να μιλήσει.

από το Delamora